nedeľa 16. augusta 2015

ZAČÍNAME!

Takže je tu môj prvý príspevok na tomto blogu a tento článok bude skôr informačný.

Ako prvé by som sa chcela spomenúť príspevky.
Ešte neviem ako často budú vychádzať nové príspevky, no určite sa budem snažiť pridávať čo najviac. Hlavne ešte počas prázdnin, pretože potom sa samozrejme budem musieť sústrediť na školu a ostatné povinnosti. Veď viete, ako to je :)
Články by mali byť rôzneho druhu. napr. niečo zábavné, tipy a rady, beauty, fashion, nejaké spolupráce a veľa iného. Takže nemôžem presne určiť, na akú tému sa blog zameriava.

Spolupráce
Ak by mal niekto záujem o spoluprácu, môžete mi napísať na email a navrhnúť niečo.  Samozrejme budem len rada. A taktiež, ak by mal niekto nejaké nápady alebo hocičo, čo by mi chcel napísať.

Čitatelia
Každého jedného čitateľa si nesmierne vážim a som rada, že navštevuje môj blog. Preto by som bola veľmi rada, keby ste zanechali aj komentár. Aby som vedela, čo sa vám páčilo a nepáčilo a čo by som mohla nabudúce zmeniť. No a možno keď bude blog rozbehnutý, mohla by som spraviť Giveaway.

Z tohto článku to bude asi všetko. Verím, že sa vám bude môj blog páčiť a budete ho pravidelne navštevovať.

Ahojte!




5 komentárov:

  1. Pěkný úvodní článek, přeji štěstí s blogem :)
    La vie de Nikol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok a prajem veľa šťastia! :D
    Ak by si mala čas môžeš si pozrieť aj môj blog :D
    http://nikoletta-s-world-of-books.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť